• Empresas
  • Sueldos
  • Entrevistas
  • Empleos

Empleo de Support Help Desk (Tech)
Thomson Reuters en Buenos Aires - CF

Descripción del puesto de trabajo

Support Help Desk (Tech)

Job Description

At Thomson Reuters, we believe what we do matters. We are passionate about our work, inspired by the impact it has on our business and our customers. As a team, we believe in winning as one - collaborating to reach shared goals, and developing through challenging and meaningful experiences. With more than 45,000 employees in more than 100 countries, we work flexibly across boundaries and realize innovations that help shape industries around the world. Making this happen is a dynamic, evolving process, and we count on each employee to be a catalyst in driving our performance - and their own.

As a global business, we rely on diversity of culture and thought to deliver on our goals. To ensure we can do that, we seek talented, qualified employees in all our operations around the world regardless of race, color, sex/gender, including pregnancy, gender identity and expression, national origin, religion, sexual orientation, disability, age, marital status, citizen status, veteran status, or any other protected classification under country or local law. Thomson Reuters is proud to be an Equal Employment Opportunity/Affirmative Action Employer providing a drug-free workplace.

Intrigued by a challenge as large and fascinating as the world itself? Come join us.

To learn more about what we offer, please visit thomsonreuters.com/careers.

More information about Thomson Reuters can be found on thomsonreuters.com.

Locations
Buenos Aires-Argentina

Descubrí más

Evaluaciones de Thomson Reuters


Satisfacción general de los empleados

3.14
  • Remuneración y beneficios
    2.43
  • Oportunidad de carrera
    2.29
  • Cultura de la empresa
    2.86
  • Calidad de vida
    2.57

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace 22 días

    Supervisores poco calificados

    Ejecutivo de Cuenta Semi SeniorEx-empleado, salió en 2018

    Buenos Aires, CF


    Pros: Capacitación continua, cooperación trabajando en equipo.

    Contras: Supervisor poco calificado y poco profesional, sin conocimientos de liderar equipo de ventas, escasas habilidades comerciales, y nulas técnicas de ventas

    ¿Recomienda a la empresa?: No

  • Hace 23 días

    Bajo sueldo

    Analista FuncionalEx-empleado, salió en 2017

    Buenos Aires, CF


    Pros: Flexibilidad horario, máquina de snack, café gratis, oportunidad para aprender, trabajo con equipo multidisciplinario, home Office, manejo de herramientas corporativas

    Contras: Los sueldos deberían de estar acorde a las tareas que uno hace , producto de la compra de empresas hay personas que tienen un sueldo más alto en relación con personas que entraron después

    Consejos para los directivos: Subir los sueldos

    ¿Recomienda a la empresa?: Si