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Empleo de Project Quality Manager
Nokia en Córdoba - CD

Descripción del puesto de trabajo

Project Quality Manager

Nokia is a global leader in the technologies that connect people and things. With state-of-the-art software hardware and services for any type of network Nokia is uniquely positioned to help communication service providers governments and large enterprises deliver on the promise of 5G the Cloud and the Internet of Things.

Serving customers in over 100 countries our research scientists and engineers continue to invent and accelerate new technologies that will increasingly transform the way people and things communicate and connect.

Drives the execution of the customer projects quality plans related to physical deployment in scope of contractual obligations and within forecasted costs time and required quality ensuring deployment execution excellence and customer satisfaction

Key Responsibilities:

Manages the teams responsible for the execution of the project quality plans related to physical deployment ensuring they are skilled.

Allocates the relevant resources (internal or external) to execute the project Quality and Health & Safety Security Environment (HSSE) plan submitted by the Quality Project Management team interfacing with the Roll out Manager and the supplier

Provides the tools to execute the on-site inspections and reporting infrastructure

Reports and supports investigation into HSSE incidents or quality issues and escalates to project and quality teams as required

Has authority to stop the work on-site when non compliances are found

Executes RCA's on symptomatic recurrent on-site defects

Reports monthly on Quality and HSSE KPIs

Performs periodical supplier improvement meetings (PDCA) with procurement

Job Grade/Level: 10

Skills Knowledge:

Leadership Skills:
* Break boundaries & barriers
* Lead with authenticity
* Lead courageously
* Make it happen
* Mobilize teams and grow potential
* Project a winning mindset
* Shape a compelling future
* Customer Focus
* Building Effective Teams

Functional Skills:

  • Adaptability
  • Business acumen
  • Cost management
  • Change management
  • Communication
  • Customer support
  • Decision making
  • Managing execution
  • Managing Others
  • Modeling & planning
  • Negotiation skills
  • Presentation skills
  • Problem solving

Technical Skills & Knowledge:

  • Experience in Field Services Operation Field Maintenance & deployment
  • Experience in Quality Management
  • Experience in telecom technical domains
  • Knowledge of e-2-e Service Assurance Operating Model
  • Knowledge of Statistical
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Evaluaciones de Nokia


Satisfacción general de los empleados

2.00
  • Remuneración y beneficios
    2.00
  • Oportunidad de carrera
    1.00
  • Cultura de la empresa
    1.00
  • Calidad de vida
    3.00

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace más de 1 año

    explotación laboral hacia externos

    Field ManagerEx-empleado, salió en 2016

    Córdoba, CD


    Pros: algunas veces se tomaban el tiempo de organizar alguna que otra comida para anunciar novedades. Las instalaciones eran bastante buenas, nada mas.

    Contras: nokia decía que los externos no existen, entonces la contratista se llevaba toda la plata y nokia no defendía los derechos de sus trabajadores terciarizados, mas bien los exigían mucho mas. La presion era tan alta que se necesitaba trabajar despues de hora y o llevarse el trabajo a casa.

    Consejos para los directivos: que aboguen por los derechos de igualdad tanto para internos como externos.

    ¿Recomienda a la empresa?: No

  • Hace más de 1 año

    Orgulloso de ser parte

    Project Manager (PM)


    Pros: Los valores de la empresa y la priorizacion de los mismos. El respeto por todos los empleados y clientes. El compromiso de los empleados. La calidad de los servicios.

    Contras: Pelotudos hay en todos lados pero en Nokia hay menos y eso a hace una empresa diferente. Si debo destacar un punto negativo diria que no son las mejores remuneraciones y beneficios del mercado.

    Consejos para los directivos: Seguir adelante con el cambio constante pero siempre con la gente dentro.

    ¿Recomienda a la empresa?: Si