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Empleo de Project Manager Bilingüe
Jones Lang LaSalle en Buenos Aires - CF

Descripción del puesto de trabajo

Project Manager Bilingüe - Argentina

Project Management
* Develop and execute project specific and client driven goals, schedules, budgets, strategy and detailed assumptions with methodology for accomplishing and/or managing goals and objectives.
* Establish and maintain project goals and success criteria that meet both JLL and Client needs.
* Build and maintain rapport with client representatives and ensure that the scopes of project and outside business forces affecting the project is fully understood and that specific deliverables are fully understood with performance standards and other relevant criteria.
* Coordinate any necessary due diligence efforts on behalf of the internal team, project partners, clients and/or end users, maintaining and delivering all appropriate documentation.
* Develop a detailed project budget based on historical and market data and clearly defined set of budget assumptions.
* Act as the primary senior level contact with the client throughout the duration of the project.
* Guide the client and team through the design implementation process including conceptual, schematic, design development and construction documentation and signoff.
* Develop and maintain Master Project Schedules and manage the successful execution of projects so that completion falls within intended time-frames.
* Prepare various RFP’s needed for vendor and contractor services as well as manage the contractor, vendor selection process.
* Develop procedures for distribution, receipt, opening, levelling and award of projects and services.
* Facilitate initiation of all critical project meetings and coordination exercises with internal staff, key stakeholders and external users to ensure responsibilities are efficiently, accurately and effectively communicated and understood by all concerned.
* Manage project performance against schedules, scheduled milestones and critical path items on multiple projects.
* Manage vendor and project team performance to ensure compliance with contractual requirements, all regulating entities and client expectations.

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Evaluaciones de Jones Lang LaSalle


Satisfacción general de los empleados

3.00
  • Remuneración y beneficios
    3.00
  • Oportunidad de carrera
    2.00
  • Cultura de la empresa
    3.00
  • Calidad de vida
    3.00

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace 4 meses

    Analista

    AdministrativoEx-empleado, salió en 2016


    Pros: Buen clima laboral y beneficio prepaga buena y dependiendo el sector al que se pertenece, clases de inglés y algunos pueden hacer home office. Mediodía libre en cumpleaños. Almuerzo mensual en “festejo” a los cumpleaños del mes y charla mensual sobre las novedades de la empresa.

    Contras: Falta de capacitación, falta de coherencia en la evaluación anual en el desempeño. No se escucha al empleado, no hay compensación por las horas extras y trabajos extras. Muchísima rotación de personal. Poca valoración al empleado.

    Consejos para los directivos: Escuchar más a los empleados e interiorizarse en las tareas que cada uno hace. Tuve la mala suerte de tener un jefe que no tenía idea mis tareas a realizar.

    ¿Recomienda a la empresa?: Si

  • Hace más de 1 año

    Vamos a ver

    Business Partner

    Buenos Aires, CF


    Pros: Trabajo en equipo informalidad. Regionalidad. Es una empresa global con presencia en todo el globo Muchas posibilidades de crecimiento. Muchos campos para crecer.

    Contras: Excesivas horas de trabajo, mal lifebalance, Poco coaching.....

    ¿Recomienda a la empresa?: Si