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Empleo de Operations Coordinator for TAX
EY (Ernst & Young) en Buenos Aires - CF

Descripción del puesto de trabajo

Operations Coordinator for TAX

EY is looking for a Senior Operations Coordinator for our Global Delivery Services. The Operations Coordinator needs to ensure that business has the best working environment and processes. Is responsible for a wide spectrum of activities

Activities:

Operations
* Coordinate Operations day to day, ensuring it runs smoothly.
* Coordinate different activities for all Tax Sub Service Lines, such as Calendar, work-weekends, Fridays of Busy season, hiring process, L&D;, improvement plans, etc.
* Implement processes required across all sub service lines.
* Ensure facilities and technology required work as needed.
* Participate in Hiring & Onboarding process for new team members.
* Provide the right feedback for the sub service line leaders to make decisions.
* Be able to foresee issues and work through them.
* Interact with the Talent Team / HR Team when required.
* Work closely to all Tax Committees and Experience Managers.

Requirements:

  • Advanced English level- both oral and written.
  • Excellent interpersonal and communicational skills.
  • Broad time availability.
  • Multicultural experience.
  • Degree or students in Administration, Public Relations, Labor Relations or Communications (preferable).
  • Command of MS office tools (Outlook, Word, Excel and PowerPoint).

What do we offer?

  • Attractive compensation package.
  • Annual performance bonuses
  • Additional benefits for EY employees
  • Private health insurance
  • Career development/Ongoing trainings

Shift: Monday to Friday 9-6PM

Location: Microcentro

EY, an equal employment opportunity employer, values the diversity of our workforce and the knowledge of our people

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Evaluaciones de EY (Ernst & Young)


Satisfacción general de los empleados

3.31
  • Remuneración y beneficios
    2.75
  • Oportunidad de carrera
    3.70
  • Cultura de la empresa
    3.32
  • Calidad de vida
    2.68

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace cerca de 2 meses

    Excelente oportunidad de carrera

    Asistente

    Buenos Aires, CF


    Pros: Aprendizaje constante. Capacitaciones y contacto con clientes y proyectos de todo tipo. Posibilidades de carrera y ascenso claras, hay un plan de carrera definido

    Contras: Poca relación directa con superiores del estudio. Sistemas algo burocráticos en varios aspectos. Demandante en épocas críticas según el área

    ¿Recomienda a la empresa?: Si

  • Hace 2 meses

    Buena, pero no para trabajar a largo plazo.

    Ex-empleado, salió en 2018

    Buenos Aires, CF


    Pros: Rápido aprendizaje. Trabajo estable. Buenas relaciones interpersonales con los pares. Buena obra social, descuento en megatlon, club la nación gratis.

    Contras: Sobrecarga de trabajo, maltrato de los Sr. A los asistentes, horas extras no reconocidas. No tienen en cuenta el lugar de residencia al momento de asignación de clientes. Bajo sueldo para el nivel de exigencia. Hay que venderse bien para poder ascender, ya que no tienen en cuenta el esfuerzo, dedicación, calidad del trabajo realizado.

    ¿Recomienda a la empresa?: Si