• Empleos
  • Empresas
  • Sueldos
  • Entrevistas

Empleo de HWS Account Coordinator
Nokia en Buenos Aires - CF

Descripción del puesto de trabajo

HWS Account Coordinator

Purpose of the Role:

Manage and improve a Customer driven end-to-end supply chain for spare parts and repairs including reverse logistics in cooperation with HWS Operations Manager.

Main Responsibility Areas:

Coordinate HWS operations and provide local support to Customer Account Teams CARE representatives and end Customers. Support start up and implementation of selected Logistic Service Provider (LSP). Provide 1st level support to LSPs for systems and process related issues including training. Feedback and control point for service performance and quality towards HWS internal and external customers.

Key Tasks:

  • Develop create streamline and distribute reports related to process metrics and Key Performance Indicators (KPI) for internal and external purposes including LSPs'.
  • Process improvement streamlining and development.
  • Continuous inventory optimization and planning keeping high service performance and contract conformance
  • Development and maintenance of high quality and up to date user manuals and standard operating procedures.
  • Manage commissioning and retrofit processes in cooperation with HWS Operations Manager.
  • Support global Operational Model Deployment. Support HWS Managers and Customer Account Teams in operational issues.
  • Support the identification of system solutions for new services.
  • Prepare invoice base and send Customer invoices.
  • Coordinate cost recharging process cost bookings and check LSP invoice content according to guidelines.
  • Provide needed information and support for Customs' clearance and local regulation activities.

Key Performance Indicators (KPIs):

  • Customer Contract Fulfillment Rate & Delivery Accuracy
  • Customer Satisfaction
  • Cost per transaction
  • Inventory level
  • Supply Chain Mgmt incl. reverse logistics
  • Business Understanding
  • Financial understanding
  • NSN products and processes
  • Learning Agility
  • Openness and Communication.

Communication skills - Intermediate

Team working - Intermediate

Learning agility - Intermediate

Decision Making - Intermediate

Customer orientation - Advanced

Financial Understanding - Advanced

Partnership management - Advanced

SAP/MLS - Advanced

English - Advanced

Descubrí más

Evaluaciones de Nokia


Satisfacción general de los empleados

2.33
  • Remuneración y beneficios
    2.33
  • Oportunidad de carrera
    2.00
  • Cultura de la empresa
    2.00
  • Calidad de vida
    3.67

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace más de 1 año

    Bastante bien.

    Empleado

    Córdoba, CD


    Pros: Libertad horaria. Posibilidad de trabajar desde casa cuando lo necesite. Pagan el sueldo en buena fecha. Lindo ambiente laboral. Te brindan la tecnología necesaria.

    Contras: Los sueldos no son muy altos. Solo hay un aumento al año y practicamente nones negociable. No hay premios por cumplir objetivos o buen desempeño.

    Consejos para los directivos: Mejores sueldos. Capacitaciones para los empleados. Convenios con gimnasios. Bonificaciones en el aprendizaje de idiomas. Descuentos o vales de almuerzo. Convenio con una cochera.

    ¿Recomienda a la empresa?: Si

  • Hace más de 1 año

    Mucho trabajo mal pago

    Jefe

    Córdoba, CD


    Pros: Se trabaja bien y mucho.. da buenas posibilidades de crecimiento

    Contras: Pagan mal... Dan poco y nada de beneficios.... Se trabaja bajo mucha presión.

    ¿Recomienda a la empresa?: Si