Love Mondays


Empleo de Help Desk or IT Support for SharePoint applications management
EY (Ernst & Young) en Buenos Aires - CF

Descripción del puesto de trabajo

Help Desk or IT Support for SharePoint applications management

Global Delivery Services (GDS) consists of various service delivery centers from which our Client Service and Enablement Services teams operate to deliver strategic support to our EY member firms.

The GCR Execution and Enablement Services provides technology services across the globe. We work in partnership with multiple global, technology and country onshore teams to deliver engagement management services.

Job purpose:
* Providing support on EY SharePoint applications; EY OneSpace, EY KeySpace and EY Interact.
* Setting up SharePoint sites for EY client engagements.
* Setting up workspaces for different client engagement roles with specific levels of accesses.
* User management, enrollment and site administration.
* Answering functional query from client or user or EY user on behalf of client user.
* Incident escalation to respective team either on behalf of client or user
* Answering user queries in a timely manner to ensure SLAs are met.
* Escalation of change request and defects to respective team or contact on behalf of client, team or user
* Logging of calls, requests and incidents, within Service Now
* Building good knowledge of internal business processes and to offer guidance to drive efficiencies.

Skill requirements:
* 3-5 years of total work experience preferably in to IT production support on IT tools and applications.
* Bachelors or Master’s degree, in any discipline with strong affinity towards IT tools and applications.
* Good working knowledge in SharePoint technology with prime focus on SharePoint site administration.
* Good exposure to tools and technology platforms.
* Prior experience of working in ticketing tools.
* MS Office suite (moderate to expert level) – word, excel, power point.
* Able to provide functional support in good time in order to respond to critical usage requests from the business
* Experience in working in a multi-cultural and team environment.

Personal Skills/Experiences:
* Have excellent communication skills - both written and oral.
* Demonstrate capability to filter the key business requirements and to have sufficient creativity to build simple solutions in which the most important requirements are delivered to time and cost.
* Demonstrate strong organizational skills, structured thinking abilities and be able to see a project through to the end.
* Able to demonstrate ‘business acumen’ and to be able to identify and challenge inefficiencies
* Demonstrate strong interpersonal and analytical skills.
* Demonstrate an eye for detail.

Descubrí más

Evaluaciones de EY (Ernst & Young)


Satisfacción general de los empleados

3.44
  • Remuneración y beneficios
    2.78
  • Oportunidad de carrera
    3.57
  • Cultura de la empresa
    3.40
  • Calidad de vida
    2.99

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace cerca de 1 mes

    Buenas posibilidades de crcecimiento y mala paga

    Analista Experimentado

    Buenos Aires, CF


    Pros: Ambiente saludable y equilibrado con baja presión y gran libertad para desarrollar el trabajo. Existe la oportunidad de trabajar con nuevas tecnologías y soluciones a gran escala, lo que permite realizar propuestas y soluciones innovadoras.

    Contras: Mala paga, proyectos poco motivantes. no hay mucha libertad de trabajo, se trabaja hasta tarde en caso de picos de trabajo. Falta de seguimiento de los superiores para ver el estado de los empleados.

    ¿Recomienda a la empresa?: Si

  • Hace 4 días

    Experiencia positiva, para vivirla 1 o 2 años. Luego buscar otros caminos.

    Analista Junior

    Buenos Aires, CF


    Pros: Desde el primer día tenes disponible una notebook. Muy buen obra social y convenios con gimnasios y instituciones educativas. Buen plan de carrera para proyección futura, al año fácilmente se asciende a Analista Semisenior.

    Contras: Salario muy bajo. Períodos del año con largas jornadas laborales (son pagadas como extras, pero sin posibilidad de rechazar hacer las hs extras)

    Consejos para los directivos: Incrementar el salario básico mensual puede ser una excelente respuesta a la GRAN ROTACIÓN que existe.

    ¿Recomienda a la empresa?: Si