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Empleo de Customer Service and Technical Support Level 1 (English and Spanish)
DXC Technology en Buenos Aires - CF

Descripción del puesto de trabajo

Customer Service and Technical Support Level 1 (English and Spanish)

Key Responsibilities:

Level 1 Customer Service and Technical Support via phone calls, chats and tickets

Qualifications and Experience Required:

Excellent oral and written communication skills in English and Spanish (Min 85%)

High School Diploma

Previous experience or knowledge in technical support (hardware/software) and call center environments

Available Schedule:

Mon thru Fri 8-17 or 9-18hrs

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Evaluaciones de DXC Technology


Satisfacción general de los empleados

3.00
  • Remuneración y beneficios
    2.93
  • Oportunidad de carrera
    2.53
  • Cultura de la empresa
    2.73
  • Calidad de vida
    3.33

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace 10 meses

    company is still under heavy changes due to recent merge

    Commercial Finance

    Buenos Aires, CF


    Pros: focused, pure play technology service provider with wold wide reach and world class services portfolio. best in class service levels. new to the market after HPE ES and CSC merge

    Contras: company is now focusing on streamlining the organization structure, teams and roles definition and scope, huge movements along the workforce

    ¿Recomienda a la empresa?: Si

  • Hace 9 meses

    Positiva

    Gerente

    Buenos Aires, CF


    Pros: Estamos enfocados en acompañar a nuestros Clientes en su transformación digital.

    Contras: Una empresa 100% focalizada en la eficiencia que implica despedir gente en todo el mundo, no lo comparto pero lo entiendo.

    Consejos para los directivos: Hacer más foco en el desarrollo de sus recursos.

    ¿Recomienda a la empresa?: Si