• Empresas
  • Sueldos
  • Entrevistas
  • Empleos

Empleo de Customer Delivery Manager
Nokia en Buenos Aires - CF

Descripción del puesto de trabajo

Customer Delivery Manager

The Lead Customer Project Manager is responsible to manage independently complex and largescale Radio

Access Network projects (2G 3G and 4G) being E2E accountable for achievement of planned revenue expected

profitability quality Change management control combined with a high communication profile and stakeholder

management level.

Job Description:

The Lead Customer Project Manager must be able to:
* Technically understand the RAN scope deliverables triggers and milestones
* Participate in the pre-sales activities providing support to tender team on case assumptions validation assessments

or due diligences risk analyses organization set-up share of responsibilities schedules and costing scenarios
* Prepare manage and control all project plans (Time Scope Cost HR Quality Communication etc.)
* Ability to clearly explain current project status (Financial and Physical) main achievements highlights/lowlights top

issues threats and opportunities.
* Ability to explain with transparence the objectives expectation constraints challenges and improvements

needed related to project team and each team member. - Ability and seniority to manage large and complex project

organizations including a large number of subcontractors several customers interfaces and internal cross functional

organizations.
* Ability to manage complex and fractionated project scopes within in a much segmented rollout scenario full of

interdependence and interfaces
* Perform risk and critical path analyses (financial nonfinancial H&S; etc.)
* Lead/coordinate project strategy contingency and recovery

Education and Certifications:
* Bachelor degree in Engineering (Electrical/Electronics/ Telecommunications) or Systems Analysis or Information

Technology;
* MBA on Management or Project Management is a differential;
* PMP certification in good standing is a must
* Recently new technology training and/or Technical certification (IT/IP Signaling SW development etc.) are relevant
* High Microsoft package knowledge (Excel MS projectPower Point etc.) is mandatory
* Excellent Portuguese and English language proficiency (written and spoken) is mandatory

Descubrí más

Evaluaciones de Nokia


Satisfacción general de los empleados

2.00
  • Remuneración y beneficios
    2.00
  • Oportunidad de carrera
    1.00
  • Cultura de la empresa
    1.00
  • Calidad de vida
    3.00

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace más de 1 año

    explotación laboral hacia externos

    Field ManagerEx-empleado, salió en 2016

    Córdoba, CD


    Pros: algunas veces se tomaban el tiempo de organizar alguna que otra comida para anunciar novedades. Las instalaciones eran bastante buenas, nada mas.

    Contras: nokia decía que los externos no existen, entonces la contratista se llevaba toda la plata y nokia no defendía los derechos de sus trabajadores terciarizados, mas bien los exigían mucho mas. La presion era tan alta que se necesitaba trabajar despues de hora y o llevarse el trabajo a casa.

    Consejos para los directivos: que aboguen por los derechos de igualdad tanto para internos como externos.

    ¿Recomienda a la empresa?: No

  • Hace más de 1 año

    Orgulloso de ser parte

    Project Manager (PM)


    Pros: Los valores de la empresa y la priorizacion de los mismos. El respeto por todos los empleados y clientes. El compromiso de los empleados. La calidad de los servicios.

    Contras: Pelotudos hay en todos lados pero en Nokia hay menos y eso a hace una empresa diferente. Si debo destacar un punto negativo diria que no son las mejores remuneraciones y beneficios del mercado.

    Consejos para los directivos: Seguir adelante con el cambio constante pero siempre con la gente dentro.

    ¿Recomienda a la empresa?: Si