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Empleo de Clinical Supply Assistant
Parexel en Buenos Aires - CF

Descripción del puesto de trabajo

Clinical Supply Assistant

The Clinical Supply Assistant performs a variety of activities related to Clinical Trial Materials. These activities include shipment control, document and material management to accurately meet company standards of quality, customer service, safety, productivity and confidentiality. Specific tasks are the collection, tracking, control and archiving of shipment requests, shipment receipt forms, data files of temperature loggers and other shipment related communications (paper based and electronically).
Additionally, the CSA supports financial control, tracking of invoices of third vendors e.g. courier and pharmacies and identifies inconsistencies concerning shipment documents and conditions and immediately reports this information to the responsible Line Manager

The CSA supports the coordination of print product approval and translation process, print product QC and prepares for distribution. This role includes the printing, compilation and distribution of forms and manuals, the preparation of documents for delivery to central file and product specification file, along with maintaining suitable tracking lists and filing systems.

Qualifications

  • Experience in a support position or appropriate education.
  • Must be fluent in English
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Evaluaciones de Parexel


Satisfacción general de los empleados

3.57
  • Remuneración y beneficios
    2.86
  • Oportunidad de carrera
    2.14
  • Cultura de la empresa
    3.29
  • Calidad de vida
    3.86

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace 6 meses

    Lejos mi peor experiencia laboral.

    Procesos SpecialistEx-empleado, salió en 2017

    Vicente López, BA


    Pros: Lo único positivo eran los beneficios. Tenía tres días de home office, cobertura OSDE 410, reembolso de factura de Internet y una semana adicional de vacaciones (3 en total).

    Contras: Pésima capacidad de liderazgo y visión del negocio de los managers. Muy alta rotación de personal; se contrabatan y renunciaban personas todos los meses. Trabajo completamente rutinario y aburrido, sin oportunidades de crecimiento ni desafíos

    Consejos para los directivos: Profesionalizar el puesto; contratar gente realmente capacitada para todo lo que se podría llegar a hacer (especialmente a nivel managers), generar oportunidades de desarrollo y pagar lo que corresponde (los 3 días que brindan de home office no complementan la miseria que pagan).

    ¿Recomienda a la empresa?: No

  • Hace cerca de 1 año

    Site Contract Leader

    Vicente López, BA


    Pros: calidad de la gente. hay un grupo de personas excelentes y muy compañeros. Suelen formarae amistades que persisten más alla de la relacion laboral

    Contras: carga de trabajo excesiva. debido a modificaciones en los ultimos tiempos, se han producido muchos cambios en las lineas gerenciales y han habido despidos.