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Empleo de Client Success Manager
IBM en Buenos Aires - CF

Descripción del puesto de trabajo

Client Success Manager - SaaS

At IBM Argentina we are looking for Client Success Manager for the Watson Customer Engagement unit.

The portfolio of solutions of IBM WCE stands out for including solutions of nature of business, with 3 fundamental pillars: marketing, commerce and B2B transactions.

What will you do?
+ Lead opportunities commercially and technically
+ Post-sale support to ensure the correct adoption of the solution.
+ Presentations of business and products to medium and large audiences.

What do we need from you?
+Knowledge (basic) of mobile development (Android and iOS)
+Knowledge (basic) of javascript
+Knowledge (basic) of software architecture
+Presentation Skills
+Organization of tasks, time management
+Motivation
+Good communication, put together presentations with creativity
+Teamwork
+Willingness to learn
+Managing the English language in a fluent way is desirable and minimum an intermediate level of conversation and writing.
+Sales experience
+Ad-tech knowledge
+Knowledge of marketing campaigns
+Design capabilities

It is a position that requires travel. Approximately between 30% and 40% of the time.

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Evaluaciones de IBM


Satisfacción general de los empleados

3.20
  • Remuneración y beneficios
    2.72
  • Oportunidad de carrera
    3.36
  • Cultura de la empresa
    3.23
  • Calidad de vida
    3.33

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace cerca de 1 mes

    Mala

    ConsultorEx-empleado, salió en 2018

    Buenos Aires, CF


    Pros: Home office, horario flexible.

    Contras: Mala gestion, malos gerentes.

    ¿Recomienda a la empresa?: No

  • Hace cerca de 1 mes

    Para aprender y crecer.

    Team Leader

    Martínez, BA


    Pros: Ambiente y forma de trabajo. Cursos y maneras de crecer horizontalmente. Aprendizaje y ser parte de algo que genera impacto. Independencia una vez que lograr respeto.

    Contras: Demasiadas horas de trabajo cuando es necesario. Una vez llegado a un punto es dificil de crecer verticalmente. La posicion no era repetible en otra empresa

    Consejos para los directivos: buenas relaciones y aprendizaje constate.

    ¿Recomienda a la empresa?: Si