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Empleo de Client Success Manager
IBM en Buenos Aires - CF

Descripción del puesto de trabajo

Client Success Manager - SaaS

At IBM Argentina we are looking for Client Success Manager for the Watson Customer Engagement unit.

The portfolio of solutions of IBM WCE stands out for including solutions of nature of business, with 3 fundamental pillars: marketing, commerce and B2B transactions.

What will you do?
+ Lead opportunities commercially and technically
+ Post-sale support to ensure the correct adoption of the solution.
+ Presentations of business and products to medium and large audiences.

What do we need from you?
+Knowledge (basic) of mobile development (Android and iOS)
+Knowledge (basic) of javascript
+Knowledge (basic) of software architecture
+Presentation Skills
+Organization of tasks, time management
+Motivation
+Good communication, put together presentations with creativity
+Teamwork
+Willingness to learn
+Managing the English language in a fluent way is desirable and minimum an intermediate level of conversation and writing.
+Sales experience
+Ad-tech knowledge
+Knowledge of marketing campaigns
+Design capabilities

It is a position that requires travel. Approximately between 30% and 40% of the time.

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Evaluaciones de IBM


Satisfacción general de los empleados

3.25
  • Remuneración y beneficios
    2.76
  • Oportunidad de carrera
    3.31
  • Cultura de la empresa
    3.10
  • Calidad de vida
    3.21

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace más de 1 año

    pasantia

    Pasante FinanzasEx-empleado, salió en 2011

    Corrientes, CR


    Pros: espacio de trabajo muy bueno flexibilidad liderazgo practicas todo lo relacionado a tecnología de alta vanguardia cultura de la diversidad .

    Contras: espacio crecimiento para desarrollarse como profesional poco cursos outdoors y poca formalizar

    ¿Recomienda a la empresa?: Si

  • Hace más de 1 año

    Positiva

    Administrador de Storage

    Buenos Aires, CF


    Pros: Homeworking No hay nada más que esto como beneficio, la empresa entrega un bono anual que tiene que ver con la evaluación de desempeño y los números de la empresa, el valor oscila aprox un 10% del sueldo bruto mensual lo cual es totalmente despreciable.

    Contras: Sueldo Posibilidad de carrera Crecimiento Profesional No hay un plan de carrera definido para los empleados, te obligan a tener 40 hs de capacitación en cosas improductivas

    Consejos para los directivos: Sueldos competitivos con el mercado. El bajo sueldo genera desgano y falta de compromiso

    ¿Recomienda a la empresa?: No