• Empresas
  • Sueldos
  • Entrevistas
  • Empleos

Empleo de Campaign Manager
Wunderman Buenos Aires en Buenos Aires - CF

Descripción del puesto de trabajo

Campaign Manager

Wunderman is looking for a Campaign Manager for an important Offshore client.

Responsabilities:
* Responsible for the setup and follow up of email marketing campaigns
* Attends and contributes to client meetings and project alignments, representing the agency.
* Works alongside team members to setup and deploy campaigns in a timely manner
* Undergoes coaching and training in order to continue to grow and develop within the role
* Plans own time efficiently, ensuring deadlines are met and standards maintained across all projects
* Undertakes personal quality assurance, revising all aspects of the campaign setup prior to its delivery to the client or final deployment

Experience & Skills required:
* Has excellent interpersonal and communication skills
* Works well as part of a team, with a range of people
* Maintains advanced organizational skills with the ability to manage a heavy workload
* Is highly motivated and well organized
* Has a good eye for detail and the ability to perform quality assurance on work prior to delivery
* Is able to see other people's point of view and cope with criticism

Advanced English

Workplace: CABA – Belgrano

Full time – 10am:19pm

We offer direct employment with Wunderman, Swiss Medical for health coverage, day off for birthdays, two extra days called Wunderdays, discount card with several benefits, career plan and an excellent work environment.

Descubrí más

Evaluaciones de Wunderman Buenos Aires


Satisfacción general de los empleados

2.78
  • Remuneración y beneficios
    2.22
  • Oportunidad de carrera
    2.22
  • Cultura de la empresa
    1.89
  • Calidad de vida
    2.44

Recomiendan la empresa a un amigo



  • Hace cerca de 1 mes

    Podria ser mejor

    Frontend DeveloperEx-empleado, salió en 2015

    Buenos Aires, CF


    Pros: Como puntos positivos se puede destacar la flexibilidad de horario de acuerdo a las necesidades de los empleados, así como también la posibilidad de hacer home working.

    Contras: Como puntos negativos podría decir que los aumentos salariales y las posibilidades de crecimiento son directamente proporcionales el grado de amistad que uno tenga con los líderes del proyecto.

    ¿Recomienda a la empresa?: Si

  • Hace cerca de 2 meses

    Excelente lugar para primera experiencia.

    Analista de Marketing DigitalEx-empleado, salió en 2017

    Buenos Aires, CF


    Pros: Posibilidad de trabajar para grandes marcas, algunos muy buenos líderes que ayudan al crecimiento profesional y apuestan por sus empleados.

    Contras: Sueldos bajísimos, mal categorizados los puestos, ningún beneficio, mucha gente acomodada (amigos/familiares de directores), gente que lidera mal equipos, mucha gente sin ganas de trabajar.

    Consejos para los directivos: Permitan que crezcan las personas que lo merecen por esfuerzo, no los amigos.

    ¿Recomienda a la empresa?: Si